Blog | Gimel
Loading...

Blog

Markanın Ne Söylediği Değil, Ne Hissettirdiği Önemli!

Markanın Ne Söylediği Değil, Ne Hissettirdiği Önemli!

“Marka bilinci oluşturma, bir şeyin söylediği veya ne anlama geldiği değil, bizi nasıl hissettirdiğiyle ilgilidir.” Martin Lindstrom   Marka bilinci oluşturmak kabaca müşterilerinizin, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi ne kadar kolay tanıdığı ve hatırladığını ifade eden bir pazarlama terimi. Aslında basit ama pazarlamanın temeline hizmet eden bir kavram. Elbette marka bilinci oluşturmak için aşağıdaki noktalar oldukça önemli;...

Daha fazla oku
BU SENE MARKANIZIN YILI OLSUN!

BU SENE MARKANIZIN YILI OLSUN!

Markanız için nasıl bir yıl olmasını dilerdiniz? Uygun bütçelerle daha uzun sürede akılda kalacağınız, müşterilerinizle duygusal bağlar kuracağınız bir yıla ne dersiniz?   Tüketiciler sadece yeni yılda değil her zaman yeniliklere aç. Ama elbette bazı değişmeyen şeyler de var. Örneğin hediyenin etkisi. Müşterileriniz ile sıkı duygusal bağlar kurmak her zaman markanızı bir adım öne taşıyor....

Daha fazla oku
Promosyon Ürünlerini Kim Kullanır?

Promosyon Ürünlerini Kim Kullanır?

Promosyon ürünler birçok sektörde kullanılır. Emlak şirketleri, sağlık kuruluşları, devlet kurumları, eğitim sektörü ve birçok sektör promosyon ürününü markalarının erişim ve etkisini arttırmak amacı ile kullanır.     Müşteride uzun vadeli etki bırakmak ve hatırlanmayı sağlamak adına promosyon ürünü kullanan markalar amacına yüksek oranda ulaşırlar diyebiliriz. Öncelikle müşterinizden hep “satın alım” beklemek yerine ona “hediye...

Daha fazla oku
Kalem Seçiminize Göre Karakter Testi

Kalem Seçiminize Göre Karakter Testi

A B   Tıklamalı          Bölmeli   Kurşun / Tükenmez    Jel kalem   Siyah mürekkep      Lacivert mürekkep   Hafif    Ağır   İnce uçlu    Kalın uçlu *Elbette bu test sadece eğlence amaçlı olup hiçbir bilisel dayanağı bulunmamaktadır.   SONUÇLAR A seçenekleri çoğunluktaysa Duygusal ve hassas yapılı birisiniz. İnsanlarla empati kurmayı başarıyorsunuz ama aynı şeyi göremediğinizde şaşırıp kırılabiliyorsunuz. Anılara...

Daha fazla oku
Promosyon Ürünlerinin Ömrü Ne Kadar?

Promosyon Ürünlerinin Ömrü Ne Kadar?

PPAI tüketici araştırmasına göre, promosyon veya pazarlama ürünlerini tüketicilerin muhafaza etme oranları aşağıda;   Tüketicilerin yaklaşık yüzde 18'i bunları bir yıldan daha kısa bir süre elinde tutuyor. Tüketicilerin yaklaşık yüzde 41'i onları bir ila beş yıl boyunca elinde tutuyor. Tüketicilerin yaklaşık yüzde 22'si onları altı ila 10 yıl boyunca elinde tutuyor. Tüketicilerin yaklaşık yüzde 18'i...

Daha fazla oku
Kötü Zaman Yönetimi Kurbanı mısınız?

Kötü Zaman Yönetimi Kurbanı mısınız?

İş hayatınızda ne kadar verimlisiniz ? Kendinize dürüst olursanız kaç puan verirdiniz ? Zamanı yönetme şeklimiz bize hem iş hayatımızda hem de özel hayatımızda çok şey kazandırır ya da kaybettirir. Bazen çok yoğun geçirilen bir günün ardından neler yaptığınızı düşününce, harcanan zamana göre tatmin edici bulmadığınız oluyor mu ?   Peki siz kötü zaman yönetimi...

Daha fazla oku
Fuarda Kullanılacak Promosyon Ürünleri Nasıl Seçilir?

Fuarda Kullanılacak Promosyon Ürünleri Nasıl Seçilir?

Fuarlar, potansiyel müşteriler üzerinde etkili izler bırakmak için eşsiz mekanlardır. Fakat bildiğiniz gibi fuarlarda sizler gibi iz bırakmak isteyen birçok marka olacaktır.   Öyleyse bir fuarda markanızı göz önüne çıkartmanın yolları sizce neler?   1. Öncelikle standınızın dikkat çekici olması gerekir. Değişik renklerle, cisimlerle, farklılık yaratacak fikirler işinize yarayacaktır.   2. Görselde verdiğiniz bir mesaj...

Daha fazla oku